Ви хочете знати історію '47?
Тоді ось вона. Чесна, пристрасна, ніякої нісенітниці.
В життя втілені анекдоти з ранніх днів бренду,
і в короткій анімації ми представили сім'ю засновників бренду.
Так що налаштовуйтесь почути класну історію прямо з вуст Д'Анджело.
1947 - ГЛАВА 1: Вайб
Два слова - два центи. Перші англійські слова, який італійські брати-близнюки Генрі
і Артур Д'Анджело змогли вивчити як тільки їхня сім'я іммігрувала до Америки.
Енергія місцевої субкультури, вайб фанатів спорту спонукали їх
почати торгувати спортивним мерчем на вулицях Бостона в віці 12 років.
1947
1967 - ГЛАВА 2: СІМ'Я
Деякі діти здобувають освіту в класі; інші (напевно, далеко не всі) отримують ії в Фенвей парку (Fenway Park). Подібно самому бейсболу, сімейний бізнес дав чотирьом синам Артура, які тепер і є власниками бренду '47, безцінні уроки командної роботи і конкуренції на кожному кроці.
1967
2004 - ГЛАВА 3: ПРИСТРАСТЬ
Той же завзятий дух суперництва і спортивний вайб, який зародився в 1947 році, проник в саму культуру бренду, якою ми насолоджуємося сьогодні. У міру того, як бренд розвивається, ми ніколи не забудемо, на чому все починалося - на основі сімейних цінностей, щирих відносин і простий віри в те, що майбутнє - це те, що ми створюємо.
2004
Незаперечнаувага до деталейпротягом 70 років.
Кожен стібок має значення
Увага до деталей, ретельне вивчення трендів і лекал, вивело бренд на абсолютно новий рівень. Бренд сьогодні - всесвітньо відомий виробник спортивного мерчу, одягу з символікою спортивних команд. Компанія є ліцензованим партнером чотирьох ключових професійних американських спортивних ліг: Вища ліга бейсболу (MLB), Національна футбольна ліга (NFL), Національна хокейна ліга (NHL), Національна баскетбольна асоціація (NBA). Крім того, компанія надає підтримку більш ніж 900 спортивних коледжам.
Жага до якісних матеріалів
Крім легендарних дизайнів і відомих символік, дизайнери бренду приділяють величезну увагу підбору матеріалів для своїх колекцій. Всі вироби виготовлені з бавовни найвищої якості, принти і вишивки нанесені на спеціалізованому обладнанні за останніми інноваційним тенденція.