Бренд, який вплинув на модні рухи та пережив їх більше, ніж можливо пригадати, має багату історію. Проте головною особливістю Lyle & Scott стало постійне прагнення до якості краще за вже досягнуте.
Нижче наведені деякі уривки з історії Lyle & Scott, від його скромного початку до появи канонічного Golden Eagle та субкультур, які черпали натхнення в одягу шотландського бренду.
Зростаюча репутація. Бренд було засновано у 1874 році, коли Вільям Лайл та Вальтер Скотт придбали фабрику в містечку Говік (Шотландія) з митою розпочати виробництва високоякісної трикотажної білизни.
Лайл та Скотт твердо вірили у важливість якості та майстерності виконання своїх виробів, що прагне бренд й сьогодні. Завдяки цій відданості Lyle & Scott набуває відомості як виробник речей преміум-класу, тож до 1910 року фабрика збільшилась втричі.
У 1920-х роках трикотаж Lyle & Scott продовжував користуватися популярністю, і незабаром бренд випустили першу колекцію верхнього одягу. Ця лінійка була розроблена, щоб зацікавити чоловіків робочого класу та «яскраву молодь», як називали молодих, жвавих світських людей, які насолоджувалися післявоєнним бумом. Це сприяло тому, що ім’я шотландського бренду набуває розголосу, а якість речей привертає увагу всесвітньо відомих будинків моду, деякі з яких починають співпрацю з Lyle & Scott. Особливе місце займає співробітництво з Christian Dior у 1954 році. Популярність бренду продовжувала зростати, і в 1975 році Lyle & Scott отримує королівський ордер від герцога Единбурзького принца Філіпа.
Звідки з’явився Золотий орел? Знаковий тепер логотип Lyle & Scott виникає у 1960-х роках, на перших випусках колекції одяг для гольфу. Золотий орел віддає шану всесвітньо відомому шотландському гольф-клубу Gleneagles. The Original Golf Brand. На початку 1970-х лінія одягу для гольфу стала брендом, який шанують гравці. Один з найяскравіших моментів того часу – виграш Джеком Ніклаусом, одягненим у Lyle & Scott, свого третього Відкритого чемпіонату у 1978 році.
Шотландський бренд стає улюбленим серед легендарних гольфістів, таких як Арнольд Палмера та Гері Плеєк. Прихильність до «Золотого орла» серед гравців у гольф, які стежать за модою та досягати найкращі результати, залишається і сьогодні, оскільки бренд продовжує випускати одяг для цього виду спорту.
Моди – це представники британської молодіжної субкультури 60-х і 70-х років, для яких було характерні бунтарський дух та яскраве самовираження в одязі. Lyle & Scott став одним із ключових брендів для модів. Це був час, коли молодь захоплювалась такими гуртами, як The Who, Small Faces, The Jam, а також сучасний тогочасний джаз.Моди. Моди. Ще одна субкультура, з якою тісно пов’язаний «Золотий орел», це представники футбольного фанатського руху, які носили назву кежуали. Lyle & Scott привернув увагу до себе футбольних вболівальників завдяки різноманіттю кольорової гами своїх джемперів преміального класу, а також футболки та поло з коротким та довгим рукавом. Кежуали. Тепер ви дещо знаєте про історію бренда, заснованого Вільямом Лайлом та Вальтером Скоттом в позаминулому сторіччі. Lyle & Scott завжди прагнув до вдосконалення та водночас спирався на власні традиції. Це саме продовжується і сьогодні. Бренд з «Золотим орлом» продовжує рух далі для того, щоб лишатись актуальним і завтра, а не лише цікавити своєю багатою спадщиною. Так що ж далі? Отримайте додаткову знижку -20% за промокодом NEWIN на весь асортимент бренду Lyle & Scott, оформивши замовлення на сайті arenastore.com.ua в період з 31.07 по 20.08.2023. Доставка безкоштовна. Історія бренду Lyle & Scott З чого все почалось? ДО КОЛЕКЦІЇ